medicalperson medicalperson .

medicalperson

دلايل كيفيت ونير و لمينت دندان در ايران

دلايل كيفيت ونير و لمينت دندان در ايران چيست؟ 

ونير و لمينت دندان نوعي از روكش دندان است كه در كلينيك دندانپزشكي براي بهبود خط لبخند بيماران ارائه مي­شود. روكش هاي دندانپزشكي، برش هاي نازكي از پوسته هاي ساخته شده از موادي هستند كه از نظر بافت و رنگ به ميناي طبيعي دندان ها نزديك هستند. آنها با دقت روي دندان ها قرار مي­گيرند تا هرگونه نقص را بپوشانند و لبخند شخص را از نظر زيبايي شناختي جذاب تر كنند. تفاوت بين روكشهاي معمولي و لمينيت ها در ضخامت و كيفيت آنها مي­باشد.

در اولين ويزيت شما جهت ونير و لمينت دندان در كلينيك دندانپزشكي كه براي ملاقات با دندانپزشك متخصص لمينت برنامه ريزي شده است، ابتدا لازم است قالب دقيقي از دندان هاي شما تهيه گردد تا در روكش لمينت از آن استفاده شود.

دندانپزشك ضمن دادن مشاوره به شما، هنگام انتخاب سايه سفيد براي دندانها، اولويت شما را در نظر مي­گيرد. آزمايشگاه پس از دريافت قالب، لمينت­هاي سفارشي مناسبي را براي شما تهيه مي­كند. در دومين ويزيت خود، بدون نياز به هرگونه بي حسي و مته كاري، لمينت­ها را بر روي دندان­هاي شما قرار مي­دهند.
هر آزمايشگاه ساخت لمينت در ايران كه در آنجا روكش­ها ساخته مي­شوند، داراي سابقه طولاني بوده و توانسته ­اند اعتماد هزاران بيمار را براي كيفيت محصولات خود در اين راه كسب كنند. براساس بازخوردهاي شبكه­ هاي اجتماعي، اكثريت بيماران از مهارت دندانپزشكان ايراني و كارهاي آزمايشگاه ساخت لمينت در ايران رضايت خود را اعلام كرده اند.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۸:۵۳ توسط:medical person موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :